22.01.2014

słodkie lenistwo

hi!
Dzisiejszy dzień przesiedziałam zały pod cieplutki kocem to przeglądając strony lub ogladają filmy. Właśnie dzisiaj spadł pierwszy śnieg, lecz mróz nie daje posiedzieć długo na zewnątrz. A u was zaczęła się już prawdziwa zima? 


Korzystając z okazji, że zostałam w domu postanowiłam wymyślić coś ciekawego do jedzenia. Od kilki dni (dokładnie od tygodnia) staram się odżywiać zdrowo i mało kalorycznie, dlatego zrobiłam sobie pyszny deserek.



Do jego przyżądzenia użyłam:
♥ serek waniliowy Danio
♥ 2 garści otrebów
♥ 3 kawałki banana, z których wyciełam serduszka
Bardzo zmaczna kompozycja, jeśli wy też nie lubicie robić długich i skomplikowanych dań, deserów to bardzo polecam ten, który jest bardzo pożywny i zdrowy.

Jutro wybieram się na kolejne zawody. Tym razem na zespoły 6-osobowe i nie wiem czy dam radę coś wam tu jutro napisać, bo turniej może się przedłużyć z powodu zbyt dużej ilości zespołów. Co tam, że ide na kategorie wiekową 15-20, a z mojej drużyny tylko jedna dziewczyna ma 15. Liczy się zabawa i czas spędzany z ludzmi ktorych lubimy. 

Pozytywnie zakręcona. ♥

Cytat na dziś:
"Życie może zwalić cię z nóg, ale tylko ty możesz zdecydować czy wstaniesz czy nie."

20.01.2014

WinterBreak

hei!
Dzisiaj właśnie zaczęłam ferie. A wy kiedy zaczynacie? Ja postanowiłam je spedzic na sportow, bo w moim mieście jest organizowane wiele akcji jak siatkówk , lodowisko, koszykówka. Dzisiaj byłam na 2 siatkarskich z zajełam z moja koleżanką 3 miejsce!! To o wiele lepiej niż rok temu. Zabawa była super.


W poprzednim poście wspominałam wam o III turnieju, który był poświęcony słynnemu trenerowi w moim klubie. Razem z moją drużyną zdobyliśmy I miejsce. Walczyłyśmy od 9 aż do 16, ale opłaciło się. Na to, że w naszej drużynie nie wszystkie za sobą przepadamy to jednak każdej z nas zależy na wygranej i dobrej zabawie. 

Wszystkie wyszłyśmy tu jak czopki. ♥

Cytat na dziś:
"Licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."

12.01.2014

lazy Sunday + inspiration collage



hei!
Dawno mnie tutaj nie było, przepraszam za to. Teraz oceny semestralne, goitwa za poprawami i nauka są na pierwszym miejscu. Może były, bo oceny już powystawiane. Teraz będę miała dla was więcej czasu.

Dzisiaj nie ma wam nic ciekawego do napisania. Leniuchuję, chyba jak większość z was dzisiaj, i jest mi z tym dobrze. Zaraz zabiorę się do nauki, bo niestety już przed samymi feriami (a zaczynam je od piatku, tak od piątku, zaraz wam napisze dlaczego) nawalili nam nauczyciele sprawdzianów, z których ocena bedzie na nowy semest. A chcę go zacząć jak najlepiej. Oprócz testów, czeka mnie jeszcze w tym tygodniu mecz ze straszymi w środę i, to na co nie moge się doczekać, turniej w piątek. Z naszej klasy tylko chłopaki pójda do szkoly. :) Na turniej przyjada do nas dwie drużyny z Rybnika, jedna z Bielska i jeszcze dwie druzyny z Czechy. Będzie fajna zabawa, a naszym głównym celem sa same zwycięstwa. A wy macie jakieś plany na ten tydzień? I kiedy zaczynacie ferie?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Postanowiła, że co miesiąc będę wstawiała na bloga kolaże z moimi inspracjami. Co wy na to?

jak widzicie w moich inspiracjach znalazła się też Lucy ♥

Cytat na dziś:
"Trzeba sto razy przegrać, żeby raz wygrac"

06.01.2014

tag o mnie



hej!
Dzisiaj przychodzę do was z tagiem o mnie.. Chyba wszyscy wiecie na czym to polega? To zaczynamy.

♥ Jak się nazywasz?
Mam na imię Karolina. W szkole nazywają mnie Lolek lub Karuzela. A na blogera wybrałam sobie nick bananasQ.
♥ Ile masz lat?
Teraz 14. 6 maja skończe 15. :)
♥ Gdzie mieszkasz?
Mieszkam w Polsce na śląsku. DZIOŁSZKI !
♥ Jakie jest twoje hobby?
Moim hobby jest fotografia i moda. Lubię też dekorować wnętrza.
♥ Masz jakąś pasję, której nie ospuścisz?
Tak, jest nią siatkówka.
♥ Kim chciałabyś być w przyszłości?
Chciałabym zostać siatkarką i grać w reprezentacji, śpiewając razem z kibicami hymn. Jak to niestety nie wyjdzie to albo architekt, projektantka lub lekarz.
♥ Im są twoi najlepszi przyjaciele?
Z moimi przyjaciółkami (Fasolą, Kopciem, Krzaczkiem, Kocyjanem i Juniorem) koleguję się od roku, czyli od 1 klasy gimnazjum. Trzymamy się w 6 i jest fajnie. Każda z nas jest inna i to działa na to, że jeszcze jesteśmy razem. Mam nawet taką jedną przyjaciółkę, którą traktuje jak siostrę.


♥ Opisz siebie w trzech słowach.
Usmiechnięta, wredna, złośliwa.
♥ Masz jakieś zwierze?
Tak mam pieska 4 letniego, Tekile. Ale i tak cała rodzina zwie ją Lusia.
♥ Masz rodzeństwo?
Tak. 10 letniego brata..
♥ Na jakiej pozycji grasz w siatkówce?
Gram na pozycji przyjmujacej. W mlodziczkach z numerem 3, a w kadetkach 5.
♥ Ulubiony owoc i warzywo?
Hmmm... dużo tego. To z owoców truskawkę i borówkę, a z warzyw marchewkę, sałatę i ogórek.
♥ Jaki jest twój styl ubierania się?
Ja osobiście nie lubię się stroić i do szkoły ubieram zazwyczaj jeansy, sweterek lub jakaś bluzkę lub koszulę. A po domu chodzę w dresie i luznych bluzkach.
♥ Ulubiony piosenkarz?
Ja słucham wszystkiego. Od Dawida Kwiatkowskiego do Crazy Town i Nirvane. 
♥ Czemu założyłaś bloga?
Założyłam bloga, bo jest to dla mnie jakaś forma przyjemności, spędzania wolnego czasu. Lubię czytać miłe komentarze od was, które motywują mnie do dalszego pisania.


Pytania brałam z tagów z innych blogów i kilka wymysliłam. 

Cytaty na dziś:
"Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie."

03.01.2014

2014!!!

Hej!
Dawno do was nie pisałam, a to dlatego, że nie było mnie w domu. Na Sywestra pojechałam do mojego chrzestnego, ale dobrze się nie bawiłam,bo nie było nikogo w moim wieku i cały wieczór spedziłam przy stole.

A więc nadszedł długo wyczekiwany rok 2014! Z tej okazji, życzę wam, żebyście w tym roku spełnili swoje marzenia, zrealizowali swoje cele i przed wszytski, żeny ten rok był lepszy od poprzedniego.

przepraszam was bardzo za jakość tego zdjęcia, ale niedawno wróciłam z podróży i nie ma zbytnio sił na robienie zdjęć, ale chciałam wam dać tu jakieś moje zdjęcie, bo od poczatku blogowania, żadnego nie było i dałam takie kamerkowe :)

Skoro nadszedł Nowy Rok to większość z nas wyznacza sobie jakieś cele, wymyśla nowe rzeczey, których chiałby się pojać. I ja także postanowiłam, że wam coś tu napisze.

♥ SCHUDNĄĆ ♥
To jest główny  cel, który sobie postawiąłm na swojej drodze. Nie jestem zadowolona ze swojej wagi i jest mi z tym źle. Chce się poczuć dobrze we własnym ciele. 

♥ ZACZĄĆ OSZCZĘDZAĆ ♥
Oj.. z tym to ja zawsze mam problem. Wydaje pieniadze na jakieś głupstwa, ale w tym roku się nie złamie.

♥ WŁASNY LAPTOP LUB LUSTRZANKA ♥
Kiedys miałam własnego laptopa, ale niestety się zepsuł i od tamtego czasu rodzice nie kupili mi nowego, a o lustrzance zawsze marzyłam, uwielbiam robić zdjęcia.

♥ OCENY ♥
Przyznaje, że w tym półroczu nie starałam się zbytnio o moje oceny i czas to nadrobić, jeszcze nic nie straciłam.

♥ WIĘCEJ CZASU DLA ZNAJOMYCH ♥
Ostatnio nie bywało zbyt dobrze między mna, a moimi znajomymi, ale juz wychodzę na prostą.

♥ SIATKÓWKA! ♥
Co tu mówić, strać i się i stawać się cora lepszym.

♥ WYMARZONE WAKACJE ♥
Co roku jeżdżę na kolonie lub obozy i chcę, żeby ten w tym roku był równie niezapomniany jak poprzednie. 

♥ WYGLĄD ♥
Postanowiłam, że zmienie coś w swoim własnym wyglądzie, żeby wyróżniać się z szarego tłumu identyczności.

♥ BLOG ♥
Ciekawe posty, które ainteresują moich czytelników i wiele, wiele pomysłów i planów, które zostaną moja słodką tajemnicą.


Cytat na dziś:
"Doceniaj swoje życie każdego dnia na nowo, bo ... nie wiesz ile takich dni ci jeszcze zostało"