29.12.2013

shopping ♥

hei!
Wczoraj wybrałam się z dziewczynami do Rybnika na tzn. shopping. Spędiłysmy w galeriach (bo byłyśmy w dwóch) 5 godzin. Głównym naszym celem były sukienki na Sylwestra. Ale niestety nic nie kupiłam, bo tymczasowo mój portfel jest pusty, a rodzice nie chcieli mi dać. Wszędzie było pełno wysprzedaży. Tyle rzeczy mi się podobało i napewno po Nowym Roku wybiorę się, by kupić pare rzczy. Na mojej liście znalazły się głównie:
♥ przynajmniej dwie pary spodni
♥ jakaś fajna bluza z napisem
♥ sweterki
♥ spódniczkę
♥ T-shirty
♥ i może znajdą się pieniądze na jakąś fajną sukinekę, bo w sierpniu jakde na wesele i żadnej nie mam, a teraz jest ich pełno i tanie, bo zazwyczaj w wakacje nie ma takich jakieby mi się podobały.

takie tam czopusie :*

To jest dopiero mój drugi post i mam nadzieję, że mi wybaczycie wszystkie błedy ortograficzne i te, w których źle, nie zrozumiale stworzyłam zdanie. Chciałabym tu z wami zostać jak najdłużej. I mam jeszcze jedno pytanko, PODOBAJĄ WAM SIĘ MOJE POSTY I WYGLĄD BLOGA?

ta sukienka była moją ulubienicą i nadal jest ♥
spróbujcie zgadnąć, która to ja na tym zdjęciu ? :}

Cytat na dziś:
"Myśląc zadręczamy siebie i sumienie. Daj ponieść się chwili i popaść w zapomnienie."

27 komentarzy:

  1. Ładna ta sukienka, mimo, ze nie lubie czerwieni to na prawdę fajnie leży i sie prezentuje :) Dobrze, wiec moze podaj mi twojego mejla u mnie na blogu i ustalimy szczegóły mejlem? :) A poza tym moze wspólna obserwacja na dzień dobry w ramach współpracy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, ja tez juz obserwuje :)

      Usuń
    2. Mejla napisze do ciebie jeszcze dzisiaj, czekaj :)

      Usuń
  2. Cześć. Robię na blogu konkurs w którym jest do wygrania wymarzony design bloga: http://kierunkowy48.blogspot.com/ Polecam wzięcie udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu jesteś za niebieskim telefonem , prawda ?:)
    sukienka śliczna. :)


    zapraszam do mnie.
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny cytat <3
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę się wybrać na zakupy :) Ładna ta sukienka :3 Obserwuję i zapraszam do mnie :

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te sukienki ze zdjęcia są strasznie ładne! ;3 Ja też wybieram się na zakupy i listę mam podobną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sukienka! W ogóle ciekawie piszesz ;)
    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka faktycznie urocza. Blog tez fajny, niedlugo wejdziesz w prawe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bloga okej :) Sukienki rządzą :D
    Chciałam tylko wspomnieć jeszcze, że napisałam post, który w moim odczuciu Ciebie zainteresuje. Nie ukrywam, że zależy mi na Twojej opinii. Mam nadzieje, że znajdziesz chwilkę na wyrażenie własnego zdania. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądacie w tych sukienkach ! :D
    KONKURS KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. hah jakie śliczne czerwone lejdis! ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. you look amazing!
    invite you to my giveaway!
    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo mam podobna czerwona sukienke :) bardzo ladnie wygladacie.

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm... Stoisz tuż za blondynką a na zdjęciu wyżej po środku?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieje że uda ci się kupić wszystko z listy ;)
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, sukienka śliczna ;).
    Mi udało się coś kupić na ostatnich wyprzedażach. Życzę tego samego :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka.
    Uwielbiam chodzic po sklepach z przyjaciółkami ;))
    Śliczne zdjęcia ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne dziewczyny :) !
    Ja już po zakupach ;D
    Życzę udanego shoppingowania ;3
    I zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwacja za obserwacje ? http://aaleexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawde ładny blog !

    pozdrawiam, Dawid Mochocki

    http://www.takielove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta z telefonem?;d Na pewno znajdziesz jakąś wystrzałową kieckę! :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądacie w tych sukienkach <33
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo ja muszę się zaopatrzyć jeszcze w bluzę z nadrukiem i sweterek < 33
    A sukienka/sukienki na tym zdjęciu prześliczne!! *.*
    Jak nigdy nie lubię i nie noszę sukienek, te są genialne < 3333
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń